کمپین تبلیغاتی تیزر تبلیغاتی
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای به عاملی موثر در جذب مشتری و تاثیرگذاری بر افراد تبدیل شده اند.به عنوان یک مدیر مجموعه باید بدانید که رقابت بسیار شدیدی در بازارهای امروزی وجود دارد که در آن تنها یک برند موفق می تواند از سایر مجموعه ها پیشی بگیرد. تا پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبان منتقل کنید.
اگر دوست داشته باشد تیزر چیست؟ و چگونه انجام می شود، اطلاعات کسب کنید و بدانید که چه نکاتی را برای تیزرها رعایت کنید، در این صورت در مسیر درستی هستید. در این مقاله به طور مفصل بحث خواهیم کرد که تیزر چیست، تیزر تبلیغاتی فیلم به چه معناست؟ و ... پرداخت کنید و آنها را بررسی کنید. 

در حال حاضر برای توسعه کسب و کار تبلیغات حرف اول را می زند. آنها می توانند آگاهی و علاقه مخاطب را نسبت به محصول یا خدمات ارائه شده ایجاد کنند و مشتریان را تشویق به خرید و استفاده از محصولات یک شرکت، کارخانه، برند یا حتی یک دفتر خدمات کنند. منظور از تیزر، کلیپ تبلیغاتی کوتاهی است که به دلیل پنهان شدن و نمایش ناقص همه چیز در آن، کنجکاوی و واکنش مخاطب را نسبت به آن برمی انگیزد.

تصور کنید ویدیو یا عکسی را می بینید که یک محصول را نشان می دهد، اما نام برند یا شرکت سازنده آن مشخص نیست.

تبلیغ کمپین تیزر

یا تبلیغ یک شرکت یا برند را می بینید اما اطلاعاتی در مورد محصول وجود ندارد یا مشخص نیست محصول چیست. اساساً پیامی در حال رد و بدل شدن است، اما شما نمی توانید آن را درک کنید.

خلاصه: کمپین تیزر نوعی کمپین تبلیغاتی است (که کمپین پیش از راه اندازی نیز نامیده می شود) که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک رویداد یا محصول یا برخی اخبار شرکت دیگر برای جلب توجه مخاطب طراحی شده است.

بنابراین سوالات زیادی از شما پرسیده می شود مانند اینکه چه محصولی برای فروش ارائه می شود؟ آیا فیلم خاصی ساخته خواهد شد؟ این تیزر تبلیغاتی چیست؟ و بسیاری سوالات دیگر که پاسخ آنها را نمی دانید. یعنی حس کنجکاوی و جستجوی شما کاملا برانگیخته شده و مدام از خود می پرسید این تبلیغ و تیزر درباره چه محصولی است؟

هر تیزر تبلیغاتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

استفاده از ایده های خلاقانه و مفهومی
استفاده از جاذبه های خارجی
از سرعت مناسب برای انتقال پیام استفاده کنید
ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطب، نه بر اساس سلیقه مشتری (مخاطب غایب)

 





:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: